reklama

Moje verejné ospravedlnenie Sise a Jurajovi!

Týmto sa verejne ospravedlňujem Sise Lelkes-Sklovskej a Jurajovi Lelkesovi za to, že som sa nehanebne bavil na ich chybe počas Slávika 2012.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Až s odstupom času som si uvedomil, že traumu, ktorú zažili, som spôsobil ja, ako aj všetci ostatní diváci tohto programu, resp. všetci, čo sa na tejto nemilej záležitosti akokoľvek bavili. Veď je absolútne jasné, že keby sa im podobná vec stala bez pozornosti nás, divákov, tak by sa ani na sekundu takým niečím netrápili a hodili by to za hlavu. Avšak práve naša divácka, poprípade čitateľská pozornosť spôsobili zlé, až traumatizujúce pocity tejto známej a všeobecne obdivovanej zabávačskej dvojice.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Týmto by som chcel poprosiť slovenské, ako aj svetové média, aby nás v budúcnosti nedostávali do takýchto nepríjemných situácií a zabezpečili, aby som sa ja, ako aj ostatní spoluobčania už nemohli takýmto bezbrehým a nedôstojným spôsobom zabávať na tomto známom páre.

V prípade, že ste si aj vy uvedomili svoj podiel viny, prosím, pripojte sa k môjmu verejnému ospravedlneniu a prosbe formou krátkeho komentára (napr. „óóóó, pokorne prosím o odpustenie“).

Rastislav Kuciak

Rastislav Kuciak

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tam, kam nemôže čert pošle ženu alebo konzultanta... :-) Keďže mám doma tri baby a som konzultant, tak mám plno čertovských tém. Viac info o mojej pracovnej stránke môžete nájsť na Linkedin (kto hľadá, ten nájde). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu